Iso (I) 1953-1976

  Samochody Iso były drogie, ale wytrzymałe i solidne. Zanim firma zasłynęła z produkcji samochodów sportowych, powstała mała Isetta, której licencje sprzedano do innych krajów: Francji (VELAM), Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Brazylii (ROMI), ale największą popularność zdobył w Niemczech (BMW Isetta) gdzie był produkowany do 1962 roku.

Isetta Bubble car 1953
Rivolta IR 300 coupé (300 ch) 
Rivolta IR 340 coupé (340 ch)
Rivolta IR 340/4 coupé (4 Weber) 
1962-1969
Rivolta Daytona 1965
Grifo Stradale A3C berlinette  1964-1966
Grifo A3L 1964
Grifo GL 300 coupé (300 ch Chevrolet)
Grifo GL 365 coupé (365 ch Chevrolet)
1965-1968
Grifo Lusso 7 l coupé (406 ch Chevrolet) 1968-1970
Grifo IR 8 coupé (355 ch Chevrolet)  1970
Grifo IR 9 Can Am coupé (V8-454, 395 c  1971-1972
Fidia IR 10 berline (300 ch Chevrolet) 
Fidia IR 10 berline (355 ch Chevrolet) 
1968-1972
Lele IR 6 coupé 2+2 (300 ch Chevrolet) 
Lele IR 6 coupé 2+2 (355 ch Chevrolet) 
1969-1972