Deutsch (D) 1916-1972

  Karl Deutsch specjalizował się w budowie nadwozi do samochodów innych marek. Przed wojną były to Citroeny, później Horch i Ford. Po wojnie Deutsch przerabiał modele Borgwarda, Forda i Opla na wersje coupe lub kabriolety. Ostatnim samochodem był Ford Capri w wersji kabriolet.

Borgward Isabella cabriolet Deutsch 1955-1956
Borgward Isabella coupe Deutsch 1955-1956
Borgward Isabella TS cabriolet Deutsch 1959-1961
Ford Taunus 2-miejscowy cabriolet Deutsch 1949
Ford Taunus 4-miejscowy cabriolet Deutsch 1949  
Ford Taunus cabriolet Deutsch 1951
Ford Taunus 12M 2-miejscowy cabriolet Deutsch 1953-1954
Ford Taunus 12M 4-miejscowy cabriolet Deutsch 1953-1954
Ford Taunus 15M 4-miejscowy cabriolet Deutsch 1955-1957
Ford Taunus 12M 2-miejscowy cabriolet Deutsch 1959-1962
Ford Taunus 17M de luxe 2-miejscowy cabriolet Deutsch 1957-1960
Ford Taunus 17M 2-miejscowy cabriolet Deutsch 1960-1964
Ford Taunus 12M 2-miejscowy cabriolet Deutsch 1963-1966
Ford Taunus 17M 2-miejscowy cabriolet Deutsch 1964-1967
Ford 20M 2-miejscowy cabriolet Deutsch 1967-1968
Ford 17M 2-miejscowy cabriolet Deutsch 1968-1971
Ford Capri 2600 cabriolet Deutsch 1969-1972
Opel Rekord cabriolet Deutsch 1963-1965
Opel Rekord cabriolet Deutsch 1967-1971