Boneschi
(I) 1919-1959

  Giovanni Boneschi założył w 1919 roku firmę nadwoziową. Po wojnie, w latach 60-tych firma zapoczątkowała nowy styl "a linee tese" (wyciągniętych linii) - aerodynamicznych, ale nie zaokrąglonych. Obecnie buduje wyłącznie pojazdy przemysłowe i transportowe.

Alfa Romeo 6C 2500 Ministeriale Boneschi
1947
Alfa Romeo 6C 2500 convertible 1952  
Alfa Romeo 1900C convertible 1953
Alfa Romeo 1900C Astral convertible 1953
Alfa Romeo 1900 Gazella Boneschi 1953
Alfa Romeo Giulietta Weekendina 1955
Alfa Romeo Giulietta Weekendina 1957
Alfa Romeo 2600 convertible/coupe 1960
Alfa Romeo 2000 Sprint Coupe
designed by Rodolfo Bonetto
1961
Fiat 600 Spider Boneschi 1955
Fiat 600 Elaborata Boneschi 1956
Fiat 850 Daino cabriolet Boneschi  1964
Fiat 850 Spider Boneschi  
Fiat 1100A coupe Boneschi 1947
Fiat 1100 Week-endina Boneschi 1947
Fiat 1100B super-cabriolet Boneschi  
Fiat 1100 berlina forever Boneschi 1948
Fiat 1100E cabriolet Boneschi 1950
Fiat 1100 Spring Boneschi 1953
Fiat 1100 Giardiniera Boneschi 1954
Fiat 1400 Gazzella Boneschi 1950
Fiat 1400 Primula Boneschi 1951
Fiat 1400 Giardinetta Boneschi 1952
Fiat 1400 Giardinetta Boneschi 1952
Fiat 1400 Super Boneschi 1950
Fiat 1500C cabriolet pin up cab 48 Boneschi 1947
Fiat 1500 cabriolet Bonetto Boneschi 1960
Fiat 2100 coupe bonetto Boneschi 1960
Fiat 2300S cabriolet Boneschi 1964
Fiat 2300S coupe Gazzella Boneschi 1964
Ford Fairlane Boneschi 1963
Innocenti
na bazie Goggomobil
 
Isotta Fraschini 8C Monterosa Boneschi 1947
Lancia Aprilia Grand Gala Boneschi 1948
Lancia Aurelia coupe Boneschi 1951
Lancia Aurelia B50 coupe Boneschi 1951
Lancia Aurelia B53 convertible Boneshi 1953
Lancia Flaminia Spider Amalfi 1962
Maserati 3500GT Boneschi coupe 1962
Osca 1600GT 1A Boneschi 1961
Osca 1600GT 1B Boneschi 1961
Osca 1600GT 2 Boneschi 1961
Osca 1600GT 3 Boneschi 1961